مای گیمز™

جدیدترین مطالب

اسلایدر

تبلیغات

مای گیمز انلاین نیست و به اسمان گیم بروید asman-game.rzb.ir

LOGO OUR


ولنفشتاین (Wolfenstein) از قدیمی ترین شوتر های سبک اکشن اول شخص (FPS) محسوب می شود که توانست تحولی عظیمی در این سبک ایجاد کند اما گر بخواهیم منصفانه بگوییم ، راهی بسیار سخت در پیش رو دارد تا بتواند دوباره به آن زمان برقراری ارتباط برگردد.این بازی به عنوان یکی از سرچشمه های ژانر شوتر، خود را در این نسل پیدا کرد که تنها شرکت Activision سعی کرد تا با دادن یک ریبوت ضعیف، پرچم این عنوان را دوباره بالا ببرد.اکنون  این سری خود را در دستان استدیویی سوئدی به نام Machine Games یافته است که توسط یکی از اعضای سابق استدیو خلاق StarBreeze ساخته شده است . استدیویی که عناوینی نظیر Chronicels of Riddick و Darkness را ارائه داد.هردوی این بازی ها عناوینی بودند که به طرزی سازمان یافته شده بودند که چیزی بیشتر از یک شوتر محض را ارائه دهند. هر دو بازی از دیدگاه اول شخص خود نهایت استفاده را کردند تا بتوانند از راه و روش های جالب درام، بازیکن را به خود جذب کند. اکنون به نظر میرسد که Wolfenstein نیز قرار است به همان سبک عمل کند.



edami

 

جایی برای نازی ها نیست

بازگشتی دوباره به قلعه نازی ها را به ابر قدرت جهان تبدیل نموده است

ولنفشتاین (Wolfenstein) از قدیمی ترین شوتر های سبک اکشن اول شخص (FPS) محسوب می شود که توانست تحولی عظیمی در این سبک ایجاد کند اما گر بخواهیم منصفانه بگوییم ، راهی بسیار سخت در پیش رو دارد تا بتواند دوباره به آن زمان برقراری ارتباط برگردد.این بازی به عنوان یکی از سرچشمه های ژانر شوتر، خود را در این نسل پیدا کرد که تنها شرکت Activision سعی کرد تا با دادن یک ریبوت ضعیف، پرچم این عنوان را دوباره بالا ببرد.اکنون  این سری خود را در دستان استدیویی سوئدی به نام Machine Games یافته است که توسط یکی از اعضای سابق استدیو خلاق StarBreeze ساخته شده است . استدیویی که عناوینی نظیر Chronicels of Riddick و Darkness را ارائه داد.هردوی این بازی ها عناوینی بودند که به طرزی سازمان یافته شده بودند که چیزی بیشتر از یک شوتر محض را ارائه دهند. هر دو بازی از دیدگاه اول شخص خود نهایت استفاده را کردند تا بتوانند از راه و روش های جالب درام، بازیکن را به خود جذب کند. اکنون به نظر میرسد که Wolfenstein نیز قرار است به همان سبک عمل کند.

“وقتی من نبودم اونا دنیا رو به آتیش کشیدن.این دیگه جنگ  نبود… یه بازسازی بود.بعضی ازدست رفته ها … هیچ وقت فراموششون نم یکنم. بعضی هاشون غیر قابل تصورند. حالا اونا یه دنیای جدید ساختن … ارتشی از فولاد و برق.اونا دارن تاریخ رو بازنویسی میکنن … ولی منو فراموش کردن! هه!

خیلی چیزا عوض شده … مدت زیادی نبودم … اونا مارو به زانو انداختن هیچ کس نمیدونه چطوری ولی دنیا مجبور به اطاعت شد.اونا آزادیمون رو ازمون گرفتن… به بدبختیمون که قرن ها طول کشید تا بهش برسیم. اونا دنیا رو با قدرتشون ترور کردن و میلیون ها نفر رو به بردگی گرفتن … طغیان ها … شورش ها … ایستادگی ها … همه رو زیر چکمه های آهنیشون له کردن … اونا دارن آینده ما رو میدزدن! تو ذهن خودشون فکر میکنن جنگ تموم شده …  هه … اما اشتباه می کنند.”

جایی برای نازی ها نیست | NO Country For Natzists

 آن طور که مشخص است, داستان بازی به سال 1960 باز می گردد.به زمانی که ارتش نازی آلمان ها به پیروزی در جنگ جهانی دوم دست یافته اند.بازیکن کنترل شخصی به نام William “B.J.” Blazkowicz را به دست می گیرد اما BJ.Blazkowicz دیگر مانند گذشته خوشحال نیست.قرار گرفتن در یک کمای پانزده ساله هر کسی را تغییر می دهد.وی در سال 1960 از کما بیرون آمده و متوجه می شود که آلمان جنگ را برده است و اگر هم این خبر چندان بد نباشد، خالکوبی کردن لوگوی نازی ها روی ماه بدی آن را دو چندان می کند. این حقیقت با گشت و گذار در خیابان های لندن آشکار می شود .جایی که BJ از شدت خشمش تعداد زیادی از نازی ها را می کشد.نازی ها ابر قدرت های قاره ی سبز را به زانو در آورده و قوانین جدیدی برای اروپا و جهان وضع کرده اند.

BJ یک آمریکایی است و پس از فرار از دست آلمان ها خودش را یک فرد از دنیا بریده و روان پریش می یابد و متوجه قدرتمند شدن دشمن قدیمی می شود.این طور که مشخص است شخصیت پردازی BJ باید تمام عیار باشد و ممکن است بار ها در سکانس های مختلف بازی با لحظات احساسی نیز روبرو شویم که البته Machine Games تا کنون قدرت خود را در قرار دادن این سکانس ها نشان داده است.

گیم پلی Wolfenstein در همه حال از بهترین ها در سبک خودش بوده است.چیزی که مشخص است, وجود انواع و اقسام اسلحه ها در بازی است.این گونه که سازنده ی کار کشته ی بازی قول داده باید با شوتری ناب و البته سخت دست و پنجه نرم کنیم که مطمئنا اشک هر گیمری را در خواهد آورد به طوری که در یکی از مصاحبه های کارگردان بازی با یوروگیمر وی به این موضوع اشاره کرد و گفت که “اگر TNO را روی آخرین درجه ی سختی به پایان برسانید, خون گریه خواهید کرد!” بازی هایی که امروزه ساخته می شوند – مخصوصا در سبک شوتر اول شخص – همگی یک برتر علنی به شما در برابر گیم پلی بازی می دهند اما TNO عکس این است طوری که در نسخه های قدیمی تر سری مثل Return To Castle Wolfenstein و یا Wolfenstein: Enemy Territory دیده ایم.

اسلحه های بازی همگی طراحی فوق العاده ای دارند و این طور که مشخص است باید خودمان را برای استفاده از هر گونه اسلحه ای آماده کنیم.

در عین حال که Wolfenstein را بر اساس ویدیو های اولیه اش می توان در بین شوتر های تمام عیار قرار داد ولی احتمال می رود که سازندگان دست شما را در سوییچ کردن بین اکشن و مخفی کاری باز بگذارند و این موضوعی است که Call of Duty: Ghosts نیز به آن خواهد پرداخت.در سراسر بازی می توانید از هر سلاحی برای نابودی دشمنان استفاده کنید.برای مثال در تریلر گیم پلی ای که در E3 2013 پخش شد, حتی BJ را حین تیراندازی با یک دوشکای اتوماتیک دیدیم که با پایه اش از روی زمین برداشته شده بود! سیستم تیر اندازی بازی همانند شوتر هایی مثل CoD یا Crysis فانتزی و یا مصنوعی نیست.همان طور که حین تیر اندازی با سلاح های تک تیر انداز در برخی بازی ها باید به وزش باد و رطوبت هوا توجه کنید این کار را باید برای تمام اسلحه ها در Wolfenstein: TNO انجام دهید.نشانه گیری (Aim) را باید جزو یکی از بهترین ها در سبک بازی در نظر گرفت چرا که به معنای واقعی کلمه سخت است.در طول بازی هم چنین می توانید سلاح های خود را مجهز به انواع تجهیزات فرعی هم چون Laser Sight و یا صدا خفه کن نمایید که در روند بازی تاثیر گذار هستند.آن طور که Machine Games قول داده است قابلیت حمل سلاح با دو دست را نیز خواهیم داشت.ولی مشخصه ی دیگری که سلاح های بازی دارند, داشتن ویژگی سوییچ کردن قابلیت های یک اسلحه است.می توانید یک نارنجک انداز (Grenade Launcher) بر روی یک مسلسل تمام خودکار ببندید و دمار از روزگار روبات ها و سربازان نازی ها در بیاورید! نمونه ای از این سیستم را در بازی “فضای مرده 3″ (Dead Space 3) دیدیم که البته در ژانر ترسناک / سوم شخص بود.یکی از برگ برنده های خود را می توانید با استفاده از این سیستم به دست آورید.

بخشی از سکانس های مخفی کاری بازی | طراحی مراحل و فیزیک بازی فوق العاده است

یکی از اسلحه های فرا زمینی بازی | البته مهم تر از اسلحه چیزی که باید به آن توجه شود, قطعا آن روبات سه متری نازی ها است.

هوش مصنوعی و طراحی دشمنان نیز در بازی از بهترین نمونه هایی است که می توان در این سبک از آن مثال زد.دشمنان بازی در جایی بسیار احمق هستند که این گروه سربازان معمولی را شامل می شود و در جایی دیگر بسیار محافظه کار و دقیق هستند که می توان روبات ها و سگ های نازی ها را در این دسته جای داد.چیزهایی که در تریلر گیم پلی بازی دیدیم بی شمارند و فقط به کمی زمان برای جمع بندی و دسته بندیشان نیاز است.قابلیت دیگر شما در بین صحنه های تمام اکشن حل کردن برخی معما ها است که مثلا هک کردن یک روبات ثابت غول پیکر از این دسته است.اگر این روبات را هک نکنید, زنده ماندنتان در آن فضای مهیب یک در هزار است و این نیازمند گذاشتن وقت و تمرکز است.در زمان های مخفی کاری نیز مثلا با هک کردن یک سیستم لیزری زمانی که نازی ها در حال میل کردن قهوه هستند همگی دار فانی را وداع گفته و قهوه به رنگ سرخ مزین خواهد شد.خوش بختانه Machine Games به همه چیز در بازی توجه کرده است و این همان مشخصه ای است که هر هوادار قدیمی Wolfenstein آن را می خواهد.

بخش هایی از بازی نیز ممکن است دارای صحنه هایی باشد که ابروان بسیاری را بالا بیاورد هر چند که هم اکنون برای تصمیم گیری راجعه به این چیز ها زود است ولی شما را به تریلر گیم پلی بازی در E3 2013 ارجاع می دهیم.

در مورد گرافیک بازی بایدگفت که TNO برای سه پلتفرم اصلی نسل هفتم و دو کنسول Xbox One و PS4 عرضه می شود پس گرافیک نسل بعدی خواهد بود و آن چیزی که ما در نمایش های متعدد بازی دیدیم پس می توان قول سکانس های سینمایی شاهکار گونه را نیز در بازی داد.موتور پایه بازی همان طور که Bethesda در می 2013 هنگام رونمایی از بازی مشخصش کرد, قرار بوده موتور پایه Doom 4 باشد و موتوری نیست به جز id Tech 5.از این موتور در ساخت بازی Rage نیز استفاده شد که در Wolfenstein: TNO قرار است شاهد نسخه ی ارتقا یافته ی این موتور باشیم.برای مثال در تیزر بازی که ماه پیش منتشر شد ما William “B.J.” Blazkowicz را در حین فرار با یک قطار به مقصد برلین دیدیم.زمانی که واگن شروع به تکان خوردن کرد فنجان قهوه ی BJ نیز در دستش شروع به لرزش کرد و این را می توان یک نشانه از هزاران نشانه ی قدرت این موتور دانست.افکت های خون و تیر خوردن دشمنان و یا منفجر شدن روبات ها نیز در بازی بی نظیر است.

تحول گرافیک در سری ولفنشتاین | تصویر سمت چپ مربوط به بازی Wolfenstein 3D است

از دیگر نکاتی که باید به آن اشاره شود این است که Wolfenstein: The New Order متاسفانه فاقد بخش چند نفره است.این باعث شد بسیاری از طرفداران بازی ناراحت شوند ولی مدیر کل Bethesda Softworks در این باره اظهار داشت که آن ها مطئولین Machine Games را مجبور به اضافه کردن بخش خاصی به بازی نمی کنند و مثل این که استودیوی سازنده از طراحی بخش چند نفره امتناع کرده گرچه احتمال بازگشت این بخش وجود دارد.

“با Machine Games در مورد قرار دادن بخش چند نفره در The New Order صحبت کردیم اما متوجه شدیم آن ها هیچ برنامه ای برای این بخش در بازی ندارند.دوست نداریم آن ها را مجبور به این کار کنیم.سازنده بازی شرکت بزرگی است و عناوینی هم چون The Chronicles of Riddick و “تاریکی” (Darkness) را ساخته است و در این عناوین از نوآوری هایی استفاده کرده است و هدف ما هم همین ایده های ناب هستند.”

با آن ها در این مورد صحبت کردیم اما آن ها گفتند “برنامه ای نداریم” و ما هم به آن ها در جواب نگفتیم که “ما هم استودیو دیگری را برای ساخت بخش چند نفره استخدام می کنیم!”

بخشی از مصاحبه ی Andreas Ojerfors با گیم اسپات در مورد درجه سختی بازی را نیز در زیر مشاهده می فرمایید:

“می خواهیم بازی خیلی واقعی باشد, یک درگیری واقعی که بازیکن خون گریه کند!”

“ولفنشتاین جدید بازی آسانی نیست.مانند نسخه ی سه بعدی ولفنشتاین (Wolfenstein 3D) در The New Order هم شما پنج درجه سختی را خواهید دید پس شما در انتخاب درجه سختی آزاد هستید اما اگر می خواهید یک بازی واقعا گرایانه را ببینید روی درجه سختی I Am Death Incarnate تمام کنید! هر چند که روی درجه سختی متوسط هم بازی هم چنان یک چلنج واقعی خواهد بود.بازی سخت است و این چیزیست که باید انتظارش را داشته باشید و اگر بمیرید تقصیر شماست.”

Wolfenstein: The New Order
ناشر: Bethesda Softworks
سازنده: MachineGames
موتور پایه: id Tech 5
پلتفرم [ها]: PC,PS3,X360,PS4,X1,

 برای سحن آخر باید گفت که هیچ شکی در موفقیت Wolfenstein: TNO نداریم ولی به هر حال باید منتظر تریلر ها و نمایش های بیشتر بازی که احتمالا در گیمزکام و نمایشگاه توکیو گیم شو خواهند بود شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از بازی خواهیم بود.ولی از همین الان می توان یکی از کاندیداهای بازی سال در سبک شوتر اول شخص را Wolfenstein: TNO به شمار آورد.

بتزدا هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی اعلام نکرده است ولی با توجه به گفته های سازنده بازی تاریخ انتشار در 3 ماهه چهارم سال جاری میلادی خواهد بود که مصادف با پاییز سال 92 است.

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

بخش نظرات




درباره ما

    "با سلام"
    من سعی خودم را می کنم که ازهربازی ترینررش را خواستید را بگذارم.
    مای گیمز:این وبلاگ مجموعه ای از ترینر,سیو,راهنما(در آینده موضوعات جدیدی خواهم گذاشت.)بازی های رایانه ای است این سایت بدون هیچ گونه کپی برداری از سایت های مشابه مطالب خود را قرار می دهد هدف ما جلب رضایت شماست.لطفا برای بهتر دیدن وبلاگ از جدیدترین ورژن Mozilla Firefox استفاده کنین.
    آدرس این وبلاگ فقط و فقط با آدرس"Pcworldtrainers.mihanblog.com" و "نام مای گیمز" می باشد و بقیه آدرس ها و نام ها دیگر مورد تایید ما نمی باشد.
    و فعالیت ما بیشتر درمورد ترینر هست.

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب :
    کل نظرات کل نویسندگان :
    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    باردید دیروز باردید دیروز :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید کلی بازدید کلی :

صفحات اضافی سایت


لوگوی ما

    pcwolrd

    نظرسنجی

      آیا دوست دارید ادرس ما تعغییر کند؟به دلیل داراز بودن ادرس؟



    پیوندهای روزانه


    امکانات جانبی

      دانلود ابزار الکسای ما ---------- برای حمایت از ما Get our toolbar!
      StatsCrop SEO Reports for pcworldtrainers.mihanblog.com

      google+

      pcworldtrainers.mihanblog.com Real PR